fbpx
Adres: ul. Stefana 2, Łódźkeyboard_arrow_down

Lokalizacja Centrum Medycznego PROFAMILIA

Godziny otwarcia: zobaczkeyboard_arrow_down

Godziny otwarcia

Poniedziałek 700 - 2000
Wtorek 700 - 2000
Środa 700 - 2000
Czwartek 700 - 2000
Piątek 700 - 2000
Sobota nieczynne
Niedziela nieczynne
+48 (42) 288 11 20
Umów wizytę+48 (42) 288 11 20 keyboard_arrow_right
Rejestracja ON-LINE
RejestracjaON-LINE keyboard_arrow_right
Facebook
+48 (42) 288 11 20
Umów wizytę+48 (42) 288 11 20 keyboard_arrow_right
Rejestracja ON-LINE
RejestracjaON-LINE keyboard_arrow_right

Każdy pacjent Centrum Medycznego PROFAMILIA może skorzystać z telekonsultacji w godzinach pracy POZ – poniedziałek – piątek 8.00 – 18.00.

Prosimy kontaktować się pod nr 42 288 11 20 w celu ustalenia terminu rozmowy (przedziału czasowego – ze względów organizacyjnych nie ma możliwości umówienia się na  konkretną godzinę).

Lekarz POZ zadzwoni pod wskazany numer. W przypadku braku kontaktu z pacjentem w ustalonym terminie telekonsultacja zostanie anulowana po próbie trzykrotnego kontaktu w odstępie nie krótszym niż 5 min.

Telekonsultacja odbywa się w przypadku, w którym stan zdrowia pacjenta nie wymaga bezpośredniej wizyty w przychodni (np. powtórzenie recept u osób leczonych przewlekle, aktualizacja skierowania itd)  lub na indywidualną prośbę pacjenta. Lekarz po zebraniu wywiadu może zaprosić pacjenta na wizytę stacjonarną – również tego samego dnia, określając konkretną godzinę przyjęcia.

Zgodnie z nowymi wytycznymi Ministra Zdrowia w trakcie teleporady nasi lekarze wystawią:

  • elektroniczną receptę (e-receptę),
  • elektroniczne skierowanie (e-skierowanie),
  • elektroniczny wniosek na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
  • w sytuacjach uzasadnionych medycznie zwolnienie lekarskie (e-ZLA).

Prosimy o zapoznanie się w instrukcjami realizacji e-recepty, e-skierowania, e-zlecenia oraz e-zwolnienia.

e-recepta https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/erecepta

e-skierowaniehttps://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/eskierowanie

e-zwolnieniehttps://pacjent.gov.pl/e-zwolnienie

e-zleceniehttps://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/zalatw-sprawe-krok-po-kroku/jak-zrealizowac-zapotrzebowanie-na-srodki-pomocnicze-i-ortopedyczne/


Każdemu z naszych pacjentów POZ pomożemy w założeniu konta na platformie pacjent.gov.pl (łącznie z potwierdzeniem Profilu Zaufanego na terenie naszej przychodni).  Prosimy o kontakt z rejestracją w tej sprawie.

https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/internetowe-konto-pacjenta/

Poradnia POZ
w ramach kontraktu NFZ

Centrum Medyczne PROFAMILIA NFZ

Poradnia lekarska ogólna
dla dzieci i dorosłych

Centrum Medyczne PROFAMILIA

Opieka medyczna dla całej rodziny

Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej świadczy swoje usługi w ramach kontraktu zawartego z NFZ

zobacz więcej keyboard_arrow_right

Centrum Medyczne PROFAMILIA

Programy profilaktyczne

Oferujemy bezpłatne programy profilaktyczne finansowane ze środków Unii Europejskiej oraz programy realizowany w ramach umowy z NFZ.

zobacz więcej keyboard_arrow_right

Centrum Medyczne PROFAMILIA

Współpraca w firmami ubezpieczeniowymi

Jesteśmy partnerami medycznymi wielu towarzystw ubezpieczeniowych oraz ogólnopolskich sieci medycznych.

zobacz więcej keyboard_arrow_right

notifications_none

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

clear