Dążymy do świadczenia usług medycznych na wysokim poziomie, z dbałością o środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo i higienę pracy poprzez optymalne wykorzystanie środków, którymi dysponujemy. Dbamy o bezpieczeństwo informacji chroniąc dane osobowe przed nieautoryzowanym dostępem, utratą poufności, nieuprawnioną modyfikacją
Zadowolenie naszych Pacjentów oraz wzmacnianie wypracowanej przez lata dobrej pozycji Przychodni, jest dla nas motywacją do ciągłego doskonalenia. Podnoszenie kwalifikacji i przekonanie, że każdy Pracownik ma istotny wpływ na jakość świadczonych usług, pomaga nam osiągnąć przyjęte cele.
Przestrzeganie Polityki Systemu Zarządzania Jakością jest zobowiązaniem kadry kierowniczej i wszystkich pracowników placówki.
Dbając o ciągłą poprawę jakości świadczonych usług oraz bezpieczeństwo informacji w naszej poradni opracowano i wdrożono system zarządzania jakością.
W celu osiągnięcia wysokiej jakości udzielanych świadczeń zobowiązujemy się do:
- regularnego weryfikowania Polityki SZJ w oparciu cele strategiczne oraz analizę kontekstu organizacji
- stałego podnoszenia kwalifikacji i świadomości pracowników, których praca ma wpływ na jakość świadczonych usług,
- zakup nowoczesnego i niezbędnego sprzętu medycznego,
- stworzenie przyjaznej atmosfery wokół pacjenta,
- udzielanie pełnej informacji o postępach leczenia,
- zaangażowanie kierownictwa w działania na rzecz rozwoju placówki
- spełniania wymagań przepisów prawnych oraz innych dotyczących palcówki,
- minimalizacja ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji,
- postępowania zgodnego z aktualnymi przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony danych osobowych,
- systematycznego określania celów służących poprawie bezpieczeństwa pacjentów i pracowników, a także poprawie bezpieczeństwa informacyjnego,
- uwzględnianie roli pracowników i ich angażowanie do działań na rzecz ochrony danych osobowych.
Właściciele palcówki dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemów jakości weryfikują Politykę SZJ.
Powyższa polityka jest znana Pracownikom oraz podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym stronom.
W celu doskonalenie SZJ wyznaczane są cele ogólne oraz szczegółowe na dany rok, po wcześniejszym określeniu zasad identyfikacji i analizy ryzyka w ramach realizowanych procesów. Cele te podlegają zatwierdzeniu oraz okresowej weryfikacji.
Właściciele CM PROFAMILIA zobowiązują się, w miarę możliwości, do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji Polityki Systemu Zarządzania Jakością.

Poradnie specjalistyczne
kliknij,aby wybrać keyboard_arrow_up
Badania diagnostyczne
kliknij,aby wybrać keyboard_arrow_up
Rehabilitacja
kliknij,aby wybrać keyboard_arrow_up
Poradnia POZ
kliknij,aby wybrać keyboard_arrow_up
