Każdy pacjent Centrum Medycznego PROFAMILIA może skorzystać z telekonsultacji w godzinach pracy POZ – poniedziałek – piątek 8.00 – 18.00.
Prosimy kontaktować się pod nr 42 288 11 20 w celu ustalenia terminu rozmowy (przedziału czasowego – ze względów organizacyjnych nie ma możliwości umówienia się na konkretną godzinę).
Lekarz POZ zadzwoni pod wskazany numer. W przypadku braku kontaktu z pacjentem w ustalonym terminie telekonsultacja zostanie anulowana po próbie trzykrotnego kontaktu w odstępie nie krótszym niż 5 min.
Telekonsultacja odbywa się w przypadku, w którym stan zdrowia pacjenta nie wymaga bezpośredniej wizyty w przychodni (np. powtórzenie recept u osób leczonych przewlekle, aktualizacja skierowania itd) lub na indywidualną prośbę pacjenta. Lekarz po zebraniu wywiadu może zaprosić pacjenta na wizytę stacjonarną – również tego samego dnia, określając konkretną godzinę przyjęcia.
Zgodnie z nowymi wytycznymi Ministra Zdrowia w trakcie teleporady nasi lekarze wystawią:
- elektroniczną receptę (e-receptę),
- elektroniczne skierowanie (e-skierowanie),
- elektroniczny wniosek na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
- w sytuacjach uzasadnionych medycznie zwolnienie lekarskie (e-ZLA).
Prosimy o zapoznanie się w instrukcjami realizacji e-recepty, e-skierowania, e-zlecenia oraz e-zwolnienia.
e-recepta – https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/erecepta
e-skierowanie – https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/eskierowanie
e-zwolnienie – https://pacjent.gov.pl/e-zwolnienie
Każdemu z naszych pacjentów POZ pomożemy w założeniu konta na platformie pacjent.gov.pl (łącznie z potwierdzeniem Profilu Zaufanego na terenie naszej przychodni). Prosimy o kontakt z rejestracją w tej sprawie.
https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/internetowe-konto-pacjenta/